محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

امامزاده داوود

1392/4/5 2:19
نویسنده : محمدحسین
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام....چهارشنبه هفته پيش رفتيم امام زاده داوود....دوربين همش دست خواهرام بود و با دوستاشون ميرفتن بازار و اينا....عكس زياد ندارم....همين دوتا رو ميذارم...خوش گذشت ولي خيلي پياده روي داشت آخه روي كوه هستش!!!!

 

من و دختر همسايه مون فاطمه كوچولو.....در رستوران كه رفته بوديم ناهار بخوريم...كباب ...جاتونم خاليخوشمزه

امامزاده

 

ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان حسین جون
6 تیر 92 14:11
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
8 تیر 92 7:36
سلام محمد حسین جون من ترنم هستم خوشحال میشم با شما دوست بشم اینم ادرس وبم بهم سر بزن و اگه موافق بودی بگو نبادل لینک کنیم taranomtorkashvand.niniweblog.com
مامان ملینا
9 تیر 92 9:55
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟
♥ نیم وجبی ♥
11 تیر 92 4:02
بهت رای دادم حسین جان
مرسی که به کسرایی رای میدی


مرسييييييييييييييييييييييييي
زهرامامانه ایلیا جون
11 تیر 92 4:20
ممنونم قهرمان کوچک
باشه حتما


منم ممنونم....مرسيييييييييييي
بایوتک
11 تیر 92 7:43
25% از قیمت محصولات گروه نرم افزاری بایوتک به بازاریابان تعلق میگیرد: نرم افزار حسابداری قرض الحسنه ، 25% = 10.000 تومان نرم افزار اتوماسیون اداری ، 25% = 75.000 تومان اگر میخواهید بازاریاب ما در اینترنت باشید ، پیام بدهید
خاله الهام
11 تیر 92 8:22
حتما قهرمان كوچك ما كه تا حالا خيلي كم به آرتميس تك راي داديم
اينقدر تعداد دوستان زياده كه در كنا راي آرتميس يه كد ديگه هم بايد وارد كنيم
اين دفعه هم وارد ميكنيم 220 343


مرسييييييييييييييييي خاله الهام مهربون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
11 تیر 92 13:53
سلام. نه عزیزم من مادام بوفی نیستم و چند وقت پیش ایشون گفتند که شما پیگیرش نیستید. اجازه بده بهشون کامنت بدم.


سلام.....باشه مرسي....من قبل از سفرشون فرستادم عكسامو كه وقتي ميان بهم بگن چي شده و لي اومدن و هيچي هم نگفتن
مامان پارسا
11 تیر 92 14:00
سلام .
دوست خوبم من که رای دادم کاش زودتر گفته بودین ولی کد 343 یادم میمونه تا فردا با شماره یکی از دوستام می فرستم.


مرسيييييييييي.يادتون نره ها![بوس]
مامان آرینا مو فرفری
11 تیر 92 14:22
سلام دوست عزیزم مرسی به آرینا رای دادین .حتما به شما رای می دم.


مرسييييييييييي
مامان محمدرضا
11 تیر 92 15:47
سلام دوست عزیز پسمل ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییی
مامان فتانه
11 تیر 92 17:23
سلام ما به شما راي ميديم شما هم به ما راي بدين ....كد 108
مامان ملینا
11 تیر 92 19:44
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 0:40
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
علی
12 تیر 92 14:48
سلام دوست خوبم توی لینک روزانه اسم وبمو زدی علی وشکلک ها بی زحمت درستش کن وبزار گالری زیبای کودکان توی اون وبم شکلک ها رو دارم واست نظر میزارم


درست كردم
علی
12 تیر 92 14:49
این ادرس وبم است که شکلک های متحرک داره
مامان کوثری
15 تیر 92 4:28
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن الفبا ،جش دندونی و قدم ، جشن سیسمونی ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
آقای فاضل اصغرپور
15 تیر 92 14:06
با سلام : دوست جدید من امیدوارم حال شما خوب باشد و همیشه سرحال و به قول خودم شاد باشی،وبلاگ جالب و قشنگی داری و عکس هایت هم قشنگ است ، داداش راستی کی میای طرف شیراز ،منم اصلیتم اصفهانی است اما بندر عباس و شیراز(نی ریز) بزرگ شدم و راستی اهل ورزش هم هستم و انواع حکم دارم (در رشته های کاراته - تنیس-فوتبال-شنا) خوشحال میشم بتونیم واسه هم دوست های جدید و خوبی باشیم. این شماره من است 09174256073 امیدوارم در تمام مراحل زندگی شاد و موفق باشی منتظرت هستم.