محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

كلاس زبان خصوصي!

1392/4/1 3:28
نویسنده : محمدحسین
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلامقلب از امروز يعني شنبه اول تير.......خواهر جونم ميخواد بهم زبان درس بده.مژه

ميخواستم برم كلاس زبان ....ولي خواهرم گفت بذار اول يه كم تو خونه بخوني و ياد بگيري بعد برو تعيين سطح بده كه از level هاي بالاتر شروع كني....یول

حروف را بلدم كلمه هم زياد بلد بودم ولي چون يادم رفته بايد از اول مرور كنم ...سوال

خيلي ذوق و شوق دارم براي زبان انگليسي.... خیال باطل

هي دو سه روزه به خواهرم ميگم از الان شروع كنيم ميگه نه برنامه گذاشتم از شنبه اول تير ...عینک

روز هاي زوج ....ساعت شش تا هفت شب...شايدم پنج و نيم تا يه ربع به هفت.....لبخند

روزاي زوج صبح هم قرآن دارم...عصرا زبان...روزاي فردم كه باشگاهم....تعجب

يعني اينگونه ميگذرانم تابستون خود را!!!!اوهبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسین جون
2 تیر 92 22:40
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند اللهم عجل لولیک الفرج عیدتان مبارک والتماس دعا
نرگس
2 تیر 92 22:51
سلام محمد حسین خواهر جونی اگه بهت یاد بده استاد میشی لازم نیست بری کلاس.


خواهر محمدحسين: منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا ديگه مياي ...تو وب ما نظر هم نميذاري...مستقيم مياي اينجا آره؟!
بایوتک
11 تیر 92 7:50
25% از قیمت محصولات گروه نرم افزاری بایوتک به بازاریابان تعلق میگیرد: نرم افزار حسابداری قرض الحسنه ، 25% = 10.000 تومان نرم افزار اتوماسیون اداری ، 25% = 75.000 تومان اگر میخواهید بازاریاب ما در اینترنت باشید ، پیام بدهید