محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

كاردستي

1391/12/6 1:23
نویسنده : محمدحسین
1,666 بازدید
اشتراک گذاری

اينا كاردستي هاي من با سي دي و پاكت سي دي خراب هستش.......

از سي دي هاي خش دار كه به درد نميخورن و پاكتايي كه قديمي شده يا پاره است....

 

ميمون و خرگوش

ذ

 

اينم سلطان!

ل

 

اينم دفتر نقاشي با جلد پاكتي!!!!!!!!

ل

ب

ب

ل

 

چون خواهرجونم(فاطمه) كارتون آواتارو خيلي دوست داره اين دفترو دادم به خواهرم....

روزي كه داشتم اين دفترا رو درست ميكردم آبجي جون و خواهرجون و مامانم از من بيشتر ذوق نشون دادن!!!!!!!!!!!!

هركي برا خودش داشت درست ميكرد....

چندتا كوچيكشم با كاغذاي دفتراي قديمم درست كردم مث دفتر يادداشت شد ..... تو مدرسه هر هفته يه شكلشو مي بردم.... اينا رو تابستون درست كردم.... سي دي حيووني ها رو هم با خواهرجونم درست كرديم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 اسفند 91 7:49
سلام محمد حسین عزیز. خوبی خاله ؟ اگه دوست داشتی قفل راست کلیک رو بردار تا تو قسمت کاردستی وبلاگ "کودک من" کاردستی شما رو هم بنام خودت بزاریم.


كد عكسارو گذاشتم براتون......مرسي اومديد......
سمانه مامان پارسا جون
6 اسفند 91 13:24
پست رمز دار فقط عکسهای آشپزیه حسین جان چیز خاصی نیست موفق باشی عزیزم.
nafi3
7 اسفند 91 12:44
آفرین هنرمند


محمد
7 اسفند 91 22:46
سلام
افرين


سلام دوست خوبم
مامان مریم
10 اسفند 91 17:33
اون خرگوش و میمونه خیلی خوشگلن...من که عاشقشون شدم..


تقديم به مامان مريم
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:58
آفرین عزیزم واقعا که مخترع کوچک برازندته


مرسي مامان كيارش
فهیمه مامان سینا
13 اسفند 91 8:18

آفرین عجب حوصله ای
همگی قشنگ بودن


ممنوم
رز
31 شهریور 92 9:09
آفرین محمد حسین خیلی خوشگل شده.