محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

خودم مينويسم

1391/12/6 1:14
نویسنده : محمدحسین
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي خوبم از امروز مي خواهم خودم بنويسم.
من پنجشنبه باشگاه نرفته ام چون مريض بودم.خمیازه
من هنوز خريد عيدم را شروع نكرده ام. ولي يكي دو هفته ديگه با مامي و بابا ميرم خريد.
مرسي ازاين كه به يادم بوديد .Heart Smile....خداروشكرحالم بهتره
دوستتون دارم......

الان بايد برم داروهامو بخورم و بخوابمPillow

 

 

فعلا بايييييييييييييييAngel 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آموزش آشپزی و غذای کودک و 30 کلاس هنری
5 اسفند 91 15:06
سلام محمد حسین جان ایشالله زودتر حالت خوب بشه با تبادل لینک موافقی عزیزم؟ منو با اسم: بیا کلاس آشپزی لینک کن و خبر بده که منم لینکت کنم
مجمد
6 اسفند 91 0:15
سلام
انشالا كه حاله محمد جون كامل زودي خوب بشه
عكس محمد جون حله
من رو لينك كنيد ممنون ميشم
منتظر ارسال عكس هاي خوشگلتون هستم
اميدوارم بتونيم دوستان خوبي برا هم باشيم


دستت درد نكنه دوست خوبم...حتما همينطوره
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:57