محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

نوروز نامه!!!!!!!

1393/1/15 4:51
نویسنده : محمدحسین
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا...سال نو همگی مبارک....سال خوبی باشه برای همتون

 

 

 

امسال قبل از عید دختر خاله ام الهام جون از مشهد اومد خونمون و تا چندروز بعد عید خونمون بود و با خواهرام تهرانگردی رفتن خرید رفتن با هم پنجشنبه آخر سال رو رفتیم بهشت زهرا روز اول فروردین هم رفتیم خونه عمه جونم عید دیدنی و پارک رفتیم و دوچرخه سواری کردیم....

 

چهارم هم رفتیم مشهد با دختر خاله ام البته خواهرام نیومدن..درس داشتن....اونجا هم خیلی به من خوش گذشت...خونه مامانی و دایی جون و خاله هام رفتم و حرم امام رضا(ع) سر مزار پدربزرگ عزیزم رفتم....

 

چندتا نی نی جدید به فامیل اضافه شده خیلی باهاشون خوش گذشت اینم عکساشون و عکسهام....

 

اول عکس دوقلوهای پسر خالم آقا رضا:

 

این کوچولو آقا سید صالح هستش:

 

 

ص

 

اینم خواهرش نرگس خانوم خوشگل:

 

ن

 

ن

 

نن

اینم دوتایی:

 

 

ع

 

 

هردو ماشاءالله خیلی ناز و خوش خنده و خوش اخلاق هستن.خدا حفظشون کنه...

 

اینم باز نرگس جون با ست تل و شورت بافتنی که خالم یعنی مامان بزرگشون بافت براش....


ث

 

م

 

م


 

 

حالا نی نی بعدی آقا سید حسام الدین ملقب به حسام!پسر دختر خاله ام و خواهرزاده الهام

اونم خیلی با نمک و دوست داشتنیه و خوش تیپ


غ

 

حالا پسر دختر دایی ام که خیلی خیلی خنده رو و خوش اخلاقه: آقا سید ایمان

 

 

ف

 

غ

 

 

 

الان که دقت میکنم میبینم همشون سید هستند!

 

جالبه...

 

 

 

البته یه نی نی دیگه هم داریم که قم زندگی میکنه و مشهد نیومده بود...

 

اون دیگه سید نیست

 

صدیقه جون دختر پسر خاله ام....

 

 

 

حالا بقیه عکسا

 

 

این دوتا وروجک هم نینی پارسالی هستن و امسال بزرگ شدن...حمید رضا جون و محیا جون نوه های دایی جانم

 

 

 

ح

 

ع

 

 

اینم منو سجاد جونم درحال بازی در حیاط خانه خاله ام...سجاد نوه خاله ام است

 

ع

 

 من در حرم داشتم وضو میگرفتم

 

ف

 

ک

 

شکوفه های خونه مامانی

 

ک

 

برگشتنی در اتوبوس ! vip !

 

م

 

اینم سیزده به در

 

ل

 

همش داشتم اسکیت بازی میکردم...زیاد عکس ندارم...خودمون بودیم سیزده ....رفتیم پارک نزدیک خونمون ...پارک بزرگیه ....نهار جاتون خالی جوجه کباب کردیم ....عصر هم آش رشته داشتیم...

 

ب

 

اونم کیسه زباله است پشت سرم.....پیام اخلاقیشه!!!

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیر محمد
28 فروردین 93 10:37
سلام اگه می خواهید هنوز براتون قالب درست می کنم اگه می خواهید درست کنم لطفا سه عکس به این ایمیل بفرست.بعد که فرستادی به ادرس وبلاگ زیر بیا و توضیح بده که چجوری درست شه. ادرس ایمیل:amiramirs123@gmail.com ادرس وبلاگ:http://amirmohamadzeynivand.blogfa.com
امیر محمد زینی وند
7 اردیبهشت 93 19:27
پس چرا عکس نفرستادی
امیر محمد
13 اردیبهشت 93 15:15
بله مثل قالب خودم
امیر محمد زینی وند
21 اردیبهشت 93 13:14
اره مثل قالب خودم
امیر محمد زینی وند
3 خرداد 93 16:25
سلام پس چرا نفرستادی