محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

بازم یه خبر بد

1393/2/11 4:31
نویسنده : محمدحسین
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانا...

 

یه خبر خیلی بد اینکه یه نی نی سه ماهه که خیلی شیرین و دوست داشتنی بود از بین ما پر کشید و رفت پیش فرشته ها...

 

پسر دختر خاله ام....حسام جون که عکسش تو پست قبلی هست..... دیروز تصادف کردن و حسام هم تو بغل مامانش فوت کرده....یه ماشین زده به ماشین اونا..دعا کنید برای مامان و باباش که خدا بهشون صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ali
3 اردیبهشت 93 0:29
سلام من علی هستم از ارومیه.عاشق کامپیوتر هستم .2سال دارم.
مامان مهدیه
5 اردیبهشت 93 2:29
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین
مامان ملینا
10 اردیبهشت 93 9:27
الهی بمیرم .خدا به مامان و باباش صبر بده.محمد جان حال مامان و باباش چطوره ؟
محمدحسین
پاسخ
خدا نکنه خاله جون...خداروشکر بهترن...دعا کنید یه نینی جدید بهشون بده خدا تا یادشون بره
مامان ملینا
14 اردیبهشت 93 11:11
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,, با دو پست جدید آپم
نجمه
2 مرداد 93 2:54
سلامم دوست عزیز اگه با تبادل لینک موافقی بیا و تو وبلاگمم بهم بگوو تا منم لینکت کنم