محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

كتابهايي كه خريدم و چهره 92 يييييي!!!!

1392/2/23 1:57
نویسنده : محمدحسین
274 بازدید
اشتراک گذاری

1

**************************

 

اگه يادتون باشه تا قبل از مدالم مخترع كوچك بودم اما بعداز كسب مدالم اسم وبلاگو گذاشتم قهرمان كوچك ...اما معنيش اين نبود كه نميخوام مخترع بشم!!!!

اينم نشانش.........با كلي ذوق تا ديدمش به مامي گفتم كه برام بخرش....

 

كتاب هاي من

*****************

 

اين كتابم توش پراز تصاوير سه بعدي و خطاي ديد و سرگرمي هاي تصويري هست...با اين كتاب كل خانواده سرگرم بودن...يكي برميداشت هنوز نذاشته بود نفر بعدي تو نوبت بود.....!!!!

 

كتاب هاي من

********************************

 

ايم كتاب آموزش نماز هم به زبان فارسي هم عربي.....توي غرفه چندنفر عرب بودن و فروشندش فارس بود...

 

كتاب هاي من

***********************

 

دفتر نقاشي از تو مترو خريدم...

 

كتاب هاي من

******************************

 

از مدرسه بهمون بن 50 درصد تخفيف گل واژه دادن ...منم براي كلاس چهارمم كتاباي كمك درسيشو خريدم...

 

كتاب هاي من

***********************

 

ايشونم كه ديديد ديگه پازل سه بعدي داني جون

 

كتاب هاي من

*********************

 

اينم همون تقويمه كه برنده شدم

 

كتاب هاي من

 

كتاب هاي من

 

********************

و اينك

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

من و عينك سه بعدي و موي تابستوني!!!!!

 

كتاب هاي من

 

كتاب هاي من

 

كتاب هاي من

 

اينم همون كتاب" همسايه ها" هستش ....توي نمايشگاه يه غرفه بود به نام "كتاب من" كه به اسم خود بچه ها كتاب چاپ ميكردن....يعني اسم شخصيت اصلي ميشد اسم من:

 

كتاب هاي من

 

كتاب هاي من

 

كتاب هاي من

 

كتاب هاي من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nafi3
23 اردیبهشت 92 8:19
وااااااااای چه قد فرق کردی تا حالا این طوری ندیده بودمت


هه هه هه ههه
اميرمحمد
27 اردیبهشت 92 18:30
سلام اين دفتر نقاشي را مترو كدوم شهر گرفتي؟




مترو تهران ديگه!!!البته فروشنده هاي داخل مترو...مامانم از قسمت خانوما خريد