محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

سلام سلام سلام....

1392/2/23 2:04
نویسنده : محمدحسین
729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي عزيز

 

پنجشنبه من و خانواده (به جز آبجي جونم كه كلاس كنكور داشت ) رفتيم نمايشگاه كتاب تهران.

جاي همتون خالي هم كتاب خريدم هم پازل سه بعدي هم اونجا عمو مهربان و خاله رويا رو از نزديك ديدم و باهاشون عكس انداختم...نميدونيد چقدر خوش گذشت جاي همه شما خالي......

عكسا و توضيح عكسها:

اين آقا ها با لباس ها و شكلهاي مختلف مثل پانتوميم نمايش اجرا ميكردن اما بيشتر مثل مجسمه مي ايستادن و هر چند دقيقه يه بار مدلشون عوض ميشد...

نمايشگاه كتاب

 

 

اينم يكي ديگه

نمايشگاه كتاب

 

 

توي يه قسمت نمايشگاه به اسم فرهنگسراي كتاب جايي بود كه يه عالمه بازي هاي مختلف فكري و جورچين و اوريگامي(كاغذ و تا) و اينا بود هر بازي رو كه انجام ميدادي اگه برنده ميشديم بهمون كارت امتياز ميدادن و وقتي امتيازمون به 150 ميرسيد بهمون بن 5هزار تومني كتاب ميدادن ماهم 170 تا جمع كرديم و يه بن گرفتيم.

من در حال انجام بعضي بازي ها و معماها:

نمايشگاه كتاب

 

 

اين معما رو انجام دادم،امتيازش تو دستمه

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

 

اين برج بلندو ببينيد يه پسر درست كرده بود...

نمايشگاه كتاب

 

 

اوريگامي هم درست كرديم خواهرم چهارتا (70امتياز)من و مامان هركدوم يكي(40امتياز).

 

 

مامانم در حال خريدن كليات مفاتيح كوچك!!

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

 

اينم كتاب هاي حمومي!! مخصوص حمام بچه ها..پلاستيكيه ...منم كوچك بودم داشتم.

نمايشگاه كتاب

 

استراحتـــــــ.....بستني..........مطالعه!!!

نمايشگاه كتاب

 

عصر توي همون مكاني كه بازي و اينا بود...برنامه براي تلوزيون اجرا ميشد مجريش آقاي حسينيان(شبكه سه) بود و خواننده آوردن ميلاد زماني(تيتراژ "ديروز امروز فردا" رو خونده)...

نمايشگاه كتاب

 

و..........ديديدينگـــــــــــــــــ

 

اينك خاله رويا و عمو مهربان دوست داشتني....همش فيلم گرفتيم فقط همين يه عكس از اجراشونه....

نمايشگاه كتاب

 

اينم منو عمو ...البته اينجا تا اومد بيرون يهو همه ريختن دورش ..شد عكس دست جمعي...اما عكس بازم با هم انداختيم ولي چون خواهرم هم هست نميذارم عكسشو....خواهرونم عمو مهربان و خاله رويا رو فقط دوست داره از بين همه عمو خاله هاا!!!ذوق مرگ شده بود(فاطمه: چون خودم نوشتم اشكال نداره ديگه به خودم گفتم ذوق مرگ)!!!

نمايشگاه كتاب

 

نمايشگاه كتاب

 

اينجاهم يه پازل آهنربايي مسابقه بود درست كردم جايزه تقويم ديواري گرفتم

نمايشگاه كتاب

 

اينم پازل سه بعدي دايناسور...من ميبريدم خواهرجونم درستش كرد....

نمايشگاه كتاب

 

عكس همه كتابا و وسايلي كه خريدمو و فيافه جديدمو فردا براتون ميذارم...عینکتعجبخندهنیشخندخنثیزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
21 اردیبهشت 92 1:54
اول


سپیده از وبلاگ "کودک من"
21 اردیبهشت 92 2:02
خصوصی دارید. و چرا برای وبلاگ جدید اقدام نکردید؟


اقدام كرديم اينم آدرس جديد
http://www.zevisha.blogfa.com/
مامان آنیسا
21 اردیبهشت 92 13:00
همیشه به گشت و خرید!آفرین به دوست کتاب خونم


مرسي ممنون
محمد جواد
21 اردیبهشت 92 23:59
سلام محمد حسين گلم
من متاسفانه نتونستم بيام
يه كتاب ميخاستم


سلام دوستم...رفتن ما هم يه دفعه اي شد وگرنه قبلش مينوشتم ميخوايم بريم تو هم ميگفتي من برات ميخريدم
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
22 اردیبهشت 92 22:50
عزیزم همون قالب رو براتون میتونم کار کنم چون صفحه بالاش از همه قالبها عریضتره و عکساتون بزرگتر میشه.. البته رو پستهاش عکس نمیشه زد.... جز قالبهای ساده است ولی پایینشم کار میکنم.... سرعت چند قالب اولیم که یکیشم مال محمد حسین و طاهاست عالیه آمار گیر مخصوص نی نی وبلاگم داره ضمنا بهتون یادآوری کنم اگه عکسهاتون آتلیه ای نیست فقط قاب میشن چون جدا کردنشون خییلی وقت میبره و من برا هیشکی جدا نمیکنم عکس ساده رو.... مثلا آخرین قالبی الان تو وبم ساختم عکسهای ساده امیر محمد بود که امکان جداسازیش صفره....