محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

مسابقه اذان

1392/2/12 2:37
نویسنده : محمدحسین
480 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه مسابقه اذان داشتم.توي يه مسجد نزديك خونه عمه جونم برگزار ميشد(عمه بزرگ) گفتن ساعت هفت اونجا باشيم .رفتيم ازمون تست گرفتن بعد گفتن چندنفر بمونن بعد اذان مغرب مسابقه برگزار ميشه.بعد نماز هم مولودي و جشن داشتن و بعدش مسابقه اذان شروع شد من دوروز قبلش مامانم آگهيشو ديده بود و تلفني اسممو داده بود ...اصلا تمرين نكرده بودم و سرما هم خورده بودم و خلاصه فقط حفظ بودم وآهنگشو ميدونستم اما صدامم گرفته بود...بعد موقع مسابقه بردنمون قسمت مردها و مامانا نيومدن، بعد يكي يكي رفتيم اذان گفتيم و قبول شديم البته صِـدام گرفت يهو نفس كم مياوردم ولي آقاهه گفت كه صدام خوبه اگه سرماخوردگيم خوب شه و تمرين كنم...گفت ميخوان كلاس بذارن اسممو نوشت كه حتما برم و اينا....بعد يه مسابقه هم داشتن سوال دادن پر كنيم درباره حضرت فاطمه منم بلد نبودم! دادم مامي پر كرد گفتن درستاشو تو قرعه كشي شركت ميديم مال منم درست بود...نشستيم تا قرعه كشي كنن ششتا اسم درآوردن من نبودم گفتن به خاطر مامانا كه عيدشونه يكي ديگه هم درمياريم....اسم من بود ...به شش تا قبليا تابلوهاي بزرگ آيه الكرسي دادن به منم اين تابلو يا فاطمه رو كه حاشيه اش آيه الكرسيه...منم دادم به خواهرجونم چون اسمش فاطمه است....خلاصه براي اذان هم اين ساعت روميزي ها رو دادن...Bravo

 

مسابقه اذان

 

مسابقه اذان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسین جون
16 اردیبهشت 92 8:54
سلام
مبارکت باشه جایزه هات البته باید به مامانت تبریک گفت که سوالارو درست جواب دادن دستشون درد نکنه


مرسي خاله...بله ديگه!!!