محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

مسابقه كودك من

1392/1/30 2:33
نویسنده : محمدحسین
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله سپيده....

اينم كاردستي من...

ببينيد خوبه؟؟؟


كاردستي لانه و گنجشك ها

 

همه ي همشو خودم درست كردم....هورا

اول خواهر جونم از الگوش پرينت گرفت بعد دور شو بريدم گذاشتم رو مقوا كشيدم الگوشو... بعد قيچي كردملبخند

وسايل لازم: مقوا - كاغذ كادو رنگي - قيچي كوچولو - مداد - الگولبخند

1

 


2

 

 

3

 

 

اينم الگوي گنجشكاقلب

 

4

 

 

پولكهاي من- براي چشم جوجوهاقلب

 

5

 


چسبوندن چشم و بال  و نوك جوجوهامژه

 

6

 

و اينم سقفش ....مژه

 

7

 


ديديدينگگگگگگگگگگگگگگگهوراهورادلقکهوراهورا

 

8

 

 

چندتا عكس مختلف از

كاردستي زيباي مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننبغلقلب

 

9

 


10

 

 

11

 

 

12

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

قلببا تشكر از شما خاله سپيده( كودك من)قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
30 فروردین 92 11:54
وای عزیزم خیلی قشنگ درستش کردی. بهتر از خودش. چقدر کاغذشم قشنگه. بهت تبریک می گم و دست خواهر گلت هم درد نکنه. گذاشتمش تو مسابقه.


سلام خاله سپيده.مرسي.ممنون از شما.
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 15:38