محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

سيزده بدر 92

1392/1/17 1:12
نویسنده : محمدحسین
456 بازدید
اشتراک گذاری

سيزده بدر رفتيم يه پارك نزديك خونمون....niniweblog.com

امسال ماماني ام و پسر دايي ام هم روز قبل از سيزده از مشهد اومدن پيشمون...

عمه جونم هم پيشمون بودن...عصر هم پسر عمه ام با دخترشون مهتا جون (قبلا ديدينش) اومدن و رفتيم زمين بازي كلي بازي كرديم...عكساي سيزده به در :

من و پسر دايي ام امير مهدي

 

ا

م

ك

ا

و

/

/

گ

گ

ك

گ

گ

ك

م

 

دوستداران محيط زيست و درختان....البته نبايد گل هم ميكنديم ولي خب جو عكس گرفته بودمون!!!

ژ

ج

گ

 

بادبادك ماري ...خيلي بلند بود دُمش

گ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:47
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.


سلام...اومدم...
nafi3
17 فروردین 92 14:07
می بینم که حسابی خوش گذشته جای من خالی راستی موهای مهتا خیلی نازه


بببببببللللللللللللللهههههههههه...جات خالي...
ارغوان
18 فروردین 92 0:29
سلام محمد حسین جونم...فکر کنم بهت خیلی خیلی خوش گذشته ها......همیشه به خوشی.......


سلام ارغوان جون...ممنون...بله جاتون خالي..داداشيتو ببوس
مامان حسین جون
18 فروردین 92 10:03
سلام ممنونم ازینکه بهم سر زدی من لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی


لينك شديد
مامان مریم
19 فروردین 92 17:01
به به حسابی خوش گذشته...سال خوبی پر از موفقیت داشته باشی عزیزم




مرسي ممنون...مهتاب جونو ببوسيد


سمانه مامان پارسا جون
20 فروردین 92 19:45
سلام محمد حسین گل
عیدت مبارک
عکسهاتون خیلی قشنگ بود
آفرین به تو گل پسر باهوش و پر جنب و جوش


سلام خاله...مرسي ممنون عيد شما هم مبارك