محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

لوح و جايزه

1391/12/22 2:06
نویسنده : محمدحسین
292 بازدید
اشتراک گذاری

ميخوان سه شنبه بهمون لوح و جايزه بدن ...به شاگرد ممتاز ها...امروز جلسه بود گفتن برا عيد شايد پيك ندن اينجوري خواهرجون تو عيد بيكار ميمونه!!!!!!

اينا نقاشي هامه...اگه گفتين من چي رو زياد دوست دارم...!!!؟؟؟؟مژهچشمک

ت

ب

ب

ذ

يه بار تلوزيون گفت كه اين بازيه به ا-ي-ر-ا-ن توهين كرده منم برا خانوممون تعريف كردم ...خانوممون ميگه پس ديگه نقاشيشو نكش گفتم نه اينا يه مرحله ديگشه!!!!

ب

اينم برا عيد كشيدم...همشو خودم كشيدم فقط خواهرم سفرشو رنگ كرد.

راستي باشگاه پنج شنبه امتحان مبارزه داريم دعا كنيد خوب بدم كه كمربندم عوض شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 اسفند 91 2:58
خواهرجون(فاطمه):
مامان یگانه
22 اسفند 91 9:21
سلام محمد حسین چه وبلاگ قشنگی انشااله همیشه موفق باشی؟ اگه دوست داشتی به وبلاگ دختر من هم سر بزن من هم لینکت کردم


سلام.اومدم
مهسا مامان کیارش
22 اسفند 91 17:49
تو فک کنم انگری برد رو دوست داری خیلی قشنگ کشیدیشون نقاشیات هم قشنگن


D:
عطیه
22 اسفند 91 17:55
سلاااااام.الآن کمربند چه رنگی دارییییییی؟؟؟


الان زرد...پنجشنبه ميشه سبز.دعا كن
محمد
22 اسفند 91 21:35
سلام
محمد حسين خيلي خوب كشيدي موفق باشي



راست ميگي...مرسي
مامان یگانه و حمیدرضا
24 اسفند 91 1:34
به به چه پسری! هم ورزشکار هم هنرمند


بوووووووووسسسسسسسسسسسسس
ارغوان
24 اسفند 91 1:52
سلام محمد حسین جونم چه نقاشی های قشنگی کشیدی....فکر کنم انگری بردز رو خیلی دوست داری و قشنگ میکشی...افرین...بووووووووووووس


مرسييييييييييييييييييي
مامان کوروش (زهره)
24 اسفند 91 3:42
ااااااااووو! چه آقا پسری! خدا کنه کوروش منم مثل شما هنرمندُ ورزشکار باشه!


مرسي خاله...ايشالا