محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

برففففففففففففففففففففففففففففففففففف

1391/12/18 2:44
نویسنده : محمدحسین
276 بازدید
اشتراک گذاری

 

ذ

امروز(پنجشنبه) حسابي برف باريد...

صبح كلاس قران داشتم كه خانوممون زنگ زد  به مامي گفت تعطيله........

منم با مامان رفتم سبزي آش و اينا خريديم وقتي برگشتم ديدم خواهرجون از كلاس برگشته رفتيم برف بازي....كلي به هم برف پرتاب كرديم....يه بار يه گلوله بزرگ درست كردم گفتم خواهرجون اينو ميخوام بزنم تو صورتت خواهرم زود روشو كرد اون طرف خورد تو كمرش جيغش درومد!!!!!!!

بعد دوستمو ديدم رفتيم با هم آدم برفي درست كرديم

خواهرم عكس انداخت بعد چنتا پسر ديگه هم دورمون جمع شدن ميخواستن خرابش كنن خواهرم گفت بذاريد چندتا عكس بندازم بعد خرابش كنيد....

وقتي عكس انداختيم اولين ضربه رو خواهرم زد تو كمر آدم برفي

منم پريدم رو سرش بقيه هم پريدن روش و كلا نابود شد!!!!!

اينم عكسام...

 

پروانه شدم

ا

يه آدم برفي كه لباس مدرسه پوشيده بود....

ل

توي مجتمع برف بازي با خواهرجون

ب

ب

ل

اينجا خواهرم يه گوله زد منم سريع پنهان شدم!!!!

خ

ا

اون پسرا براي كلاهش يه سطل آوردن ...خواهرم هم شال گردنشو انداخت گردن آدم برفي خدابيامرز....

 

ب

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان کیارش
18 اسفند 91 3:46
عزیزم بهت خوش بگذره برف بازی ما هم 4شنبه و 5شنبه برف داشتیم ولی مثل شما کیف دنیا رو نکردیم


مرسي خاله جون..........مامانم نميذاشت زياد پايين بمونم.خواهرم سرماييه هي ميگفت بسه.ولي بازم خيلي كِيف داد....جاي كيارش خالي
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 4:03
حالا ديگه منو ميزني خوشحالم هستي.دارم برات
مامان انیسا
18 اسفند 91 8:46
خوش به حالتون حسابی برف بازی کردیدعکسها هو خیلی قشنگ بود