محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

ني ني آهنربايي

1391/11/19 1:26
نویسنده : محمدحسین
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا...........

امروز مامي برام اين بسته جورچين آهنربايي رو خريدن.... دوستش دارم....

خيلي بامزه است....باهاش نمايش بازي ميكنم....

شكلكهام

شكلك هام

 

اينو خواهرم درست كرده....فكر كنم اين ني ني كار بدي كرده....بعدا لو ميره!!!!!!!!!!!!!

 

ش

 

اين كتاب ها رو هم از نمايشگاه كتاب مدرسه خريدم.......

بسته جورچينم هم تو اين عكس هست.....

 

p

j

jh

 

دوستتون دارم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوروش (زهره)
22 بهمن 91 9:03
چقد جالبه این جورچینِ!!! منم دوست دارم از اینا! مشهد کجا دارن از اینا!!


خاله از اسباب بازي فروشي خريدم من....اينجا يه فروشگاه هست به نام تاتي ....اگه بريد توش دست خالي بيرون نميايد...پره از اسباب بازي و سرگرمي و بازي فكري و كتاب و سرگرمي ....
مهسا مامی کیارش
22 بهمن 91 17:17
آفرین به محمدحسین زرنگ و کتاب خوون خودم