محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

جدول ضرب

1391/11/8 1:35
نویسنده : محمدحسین
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چندتا عکس جدید...

دارم جدول ضرب حفظ میکنم

تبخال زدم.....

www.smilehaa.org

 

جدول ضرب

خواهر جون بی خیال شو دارم درس میخونم!!!!!!!!

 

جدول ضرب

 

این جدول و خواهرجونم تایپیده و پرینت گرفته جهت راحتی کار بنده

درس ریاضیمون رسیدیم به رسم دایره و استفاده از پرگار...

بابا جونماین بسته پرگار و خط کش و برام خریدن...

دست گلت درد نکنه بابا جون

 

پرگارم

000000000000000000000000000000000000

پرگارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان انیسا
6 بهمن 91 19:34
خوشحالم که امتحانات رو خوب دادی عزیزم معلومه پسر باهوش وبا استعدادی هستی ایشالا جدول ضرب رو هم به راحتی و سریع یاد میگیری عزیزم


مرسی از تعریفاتون ولی باید خیلی تمرین کنم
ارغوان
6 بهمن 91 23:28
سلام محمد حسین جون ...خوشحالم کردی...بازم به من سر بزن...وبلاگ قشنگی داری
مشخصه که داداشی زرنگی هستی...


از شما هم ممنونم که به وبلاگ من سر زدید مرسی
مامان مریم
7 بهمن 91 10:04
آفرین محمدحسین گلم...ریاضی خیلی شیرینه امیدوارم توی همه ی درسات موفق باشی عزیزم..


مرسی مامان مهربون
nafi3
7 بهمن 91 12:44
مبالکه مبالک چه خوشگله


مرسی دختردایی جون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 بهمن 91 17:33
اوه اوه جدول ضرب. افرین. [h

موافقم اوه اوه!!!!!!!!!
مامان پارسا جون
8 بهمن 91 12:03
سلام محمد حسین جون خوبی؟
مبارکت باشه عزیزم
دستشون درد نکنه
ایشاالله موفق باشی

ممنونم خاله مهربون
مهسا مامی کیارش
8 بهمن 91 21:45
آفرین به پسر زرنگ و درس خوون
امیدوارم که تو همه درسات موفق باشی عزیزم
امیرحسین جون اسم کیارش رو تو لینک دوستات بذار


خاله من محمدحسینم....اسم کیارش جونم تقصیر خواهرجونمه که نذاشته...آخه دوتا وبلاگه بعضی لینکا رو یادش رفته توی دوتاش بذاره...ولی با افتخار لینک شدید دیگه
محمد
8 بهمن 91 22:20
سلام
افرين
يادش بخير
ياد خودم افتادم كه هم سن محمد حسين بودم
از اينكه با شما اشنا شدم خوشحالم
اميدوارم دوستان خوبي باشيم برا همديگه
شما چند تا عكس جديد از امير برا من بفرستيد كافيه ادرس عكس اپلود شده رو تو قسمت نظرات بزاريد
چند تا از خصوصيات محمد حسين جون رو هم برام بگيد ممنون

مرسی از شما...حتما میفرستم عکسامو