محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

.............♡•.¸★ قهرمان كوچك ★¸.•♡

کلاس رباتیک

1391/10/6 1:46
نویسنده : محمدحسین
3,766 بازدید
اشتراک گذاری

من تابستون کلاس روباتیک میرفتم... ترم اول بودم... یه منجنیق درست کردیم که دستی کار می کرد و بعدش با مدار های ساده آشنا شدیم و یه ماشین فوتبالیست ساختیم... بقیه عکس هاش در ادامه مطلب هستش .....کلاس رباتیک

کلاس رباتیک

کلاس رباتیک

من و دوستام:از چپ: پارسا-    - خودم- کسری- امیرحسن

این آخرین روز کلاسه که ماشین هامون آماده نمایش شدن...تشویق

کلاس رباتیک

ایشون استاد رباتیکمون هستن...لبخند

کلاس رباتیک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مریم
7 دی 91 18:23
به به چه گل پسری...حتما محمدحسین عزیزم..منم خیلی دوست دارم باهات دوست باشم...





rasta
4 اسفند 91 1:55
عجب پسر خوشتیپی!! ماهام از این کلاسا زیاد رفتیم اما وست راه ول میکردیمش ... ببینم که اسم تو یروزی به عنوان نابغه میره تو تیوی یا نه ، ایشالله که موفق باشی عزیزم


سلام مامان مهربون....ممنون....ايشالله
یه آشنا
29 خرداد 92 13:46
سلام دوست خوبم وبلاگت عالیه ولی اگر روش ساخت روبات هارو می نوشتی وبلاگت خیلی بهتر می شد.


سلام به يه آشنا.....ديگه نميرم كلاس رباتيك درحال حاضر....اما ميخوام برم...در حال تحقيق مامانم كه يه آموزشگاه خوب پيدا كنيم....دوباره برم حتما روش كارم ميذارم....پيشنهادت خوب بود
شمیم
4 مهر 92 18:03
فدات شم تو هنوز9سالته وبلاگت دیگه چی چیه؟! شوخی کردم موفق باشی
امیر حسین
26 اردیبهشت 93 15:26
سلام کارها و روبات هایت عالی است لطفا سایت ادرس تلفن کلاس روباتیک که رفتی رابگو باتشکر
محمدحسین
پاسخ
سلام ممنون...پارسال میرفتم...دیگه کلاسش اونجا نیست...نمیدونم کجاست...